24 november 2010

Lekker vies


Mijn zus is de beste: niet alleen neemt ze een nieuwe Apple mini voor ons mee uit New York, ook kijkt ze welke producten binnenkort uit de Amerikaanse schappen gehaald worden omdat ze bejaarden dik maken en kinderen dom, en die neemt ze dan voor me mee! Fantastisch!


De buit: mini-marshmallows, chocolate chips melk & puur, butterscotch chips en de beste: peanut butter chips. Hoeveel Amerikanen zou mijn zus alleen al niet gered hebben met deze opbrengst? Ze verdient een lintje.


Totdat ik een recept heb gevonden dat alle andere recepten overbodig maakt, zijn deze zakken too good to use en aai ik ze liefkozend van tijd tot tijd. Mocht iemand net op zoek zijn naar van die lekker vieze Amerikaanse koekjes: rock je socks off! Kom je nog een keer terug na al die fantastische blogs? Alsjeblieft...?

2 opmerkingen:

Renske zei

Haha, geweldig! Ik wil ook zo'n zus.
Die berg snaai deed me denken aan deze salted caramel almond pretzel popcorn

Anne-Jet zei

Die witte gloed op de popcorn, die zit dan later in je kransslagader haha! Maar vet lekker, of lekker vies zoals wij dat hier plachten te zeggen. Sneeuwt het bij jou ook?

Een reactie posten